Małe i duże przygody ze sztuką decoupage.
Big and small anventures with the art of decoupage.

środa, 7 sierpnia 2013

Wymianka z dekupagekinii

Wymieniłam się serwetkami z dekupagekinii - przemiłą osobą, która tak jak ja stawia pierwsze kroki w decoupage'u i świetnie jej idzie, co możecie zobaczyć na własne oczy na jej blogu.

Oto co przysłała mi Kinga



Wspaniała kolekcja serwetek, których jeszcze nie miałam. Na pewno już niedługo się przydadzą :-)


Kosmetyki 



Śliczna zakładka zrobiona technika decoupage - bardzo mi się podoba



A oto co ja wysłałam Kindze - serwetki oraz kilka drobiazgów, ponieważ Kinga została wyróżniona w moim niedawno zorganizowanym Biało-różowo-czarnym candy :-)




Pozwolę sobie zaprezentować kolczyki nieco bliżej, ponieważ jestem z nich dumna - to jedne z moich pierwszych





Bardzo dziękuję dekupagekinii, taka wymianka to sama przyjemność :-)

A gdyby ktoś jeszcze chciał wymienić się ze mną serwetkami, zapraszam TUTAJ.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...