Małe i duże przygody ze sztuką decoupage.
Big and small anventures with the art of decoupage.

piątek, 10 maja 2013

Flakonik i złota myśl / A Flower Vase and a Motto

Ostatnio powstała taka oto rzecz, bardziej jako eksperyment niż coś konkretnego :-) Widok z dwóch różnych punktów widzenia:

Recently I created this object, rather as an experiment :-) The view from two different angles:





Może być użyte jako przybornik na pędzle, flakon albo... osłonka na doniczkę, jeszcze się nie zdecydowałam.

It can be used as a painting brush kit, a flower vase or... a pot, I haven't decided yet.





I jeszcze moja złota myśl, która przyszła mi do głowy podczas eksperymentów z decoupage'm. Zapewne eksperci i wielbiciele tej techniki poczują się urażeni, ale nie taki jest mój zamiar.

Decoupage jest jak bigos - trzeba robić go cierpliwie przez kilka dni z rzędu, żeby cokolwiek z tego wyszło ;-)


And a motto which came to my mind during my decoupage experiments. Perhaps experts and fans of the technique will feel offended, but this it not my intention.

Decoupage is like bigos (traditional Polish dish made of cabbage), you have to keep preparing it patiently for a few days to get some result at all ;-)


Bardzo lubię bigos i mam do niego wielki szacunek, tylko nie wiem czy miałabym cierpliwość gotować go przez kilka dni...

I like bigos very much and have great respect for it but I'm not sure whether I would be patent enough to cook it for several days...

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...