Małe i duże przygody ze sztuką decoupage.
Big and small anventures with the art of decoupage.

czwartek, 13 czerwca 2013

Wymiana serwetek

Chciałabym zaproponować wymianę serwetek :-) Sama od bardzo niedawna zajmuję się techniką decoupage i moja kolekcja serwetek nie jest powalająca, ale mam kilka kompletów i chętnie wymienię się z innymi, żeby zdobyć nowe wzory. Jeśli ktoś będzie zainteresowany wymianą, proszę o komentarz pod tym postem lub o kontakt mailowy: crea.divvva@gmail.com

A oto co mam (prawie każdy wzór dostępny w większej ilości):





nr 1




nr 2





nr 3 (dostępna 1 szt.)




nr 4 (dostępnych 2 szt.)





nr 5






nr 6 (dostępna 1 szt.)




nr 7






nr 8





nr 9




3 komentarze:

  1. Chętnie przyłączę się do tego pomysłu :)
    Wzory serwetek wyślę na pocztę ponieważ nie prowadzę bloga ani nie mam żadnej strony założonej w tym celu.
    maly_elf@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również posiadam kilka na wymiane :)
    j-styl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, ja też mam kilka serwetek na wymiane:)
    Zapraszam do obejrzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...